|
ProgramPavel Rypáček, majitel, Brand Warriors of BraindLand
„Úvod do problematiky loajality“
Role zákazníka v businessu
Spokojenost versus loajalita
Kdo to vůbec je loajální zákazník? “Druhy“ loajality dle fmcg, durables a subscription services.
Opakovaný nákup versus loajalita
Ekonomický význam loajality
Luděk Drnec, Marketing Manager, DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
„Segmentace v B2B“
model segmentace trhu expresních zásilek používaný v DHL International
praktické využití segmentačního modelu (v prodeji, v marketingu, měření a řízení loajality, dopady na řízení společnosti)
vývoj po integraci DHL - segmentace na nově definovaném trhu přepravy a logistiky
RNDr.Věra Burdová, vedoucí obchodu, Vema, a.s.
„Zvyšování hodnoty zákazníků“
cesty k udržení zákazníků a jejich „vytěžení“
spokojenost zákazníků – co ji ovlivňuje
rozšiřování služeb – jak zjistit, které služby zákazník chce
Ing. Ján Plachý, General Director, Loyalty Partners, s.r.o.
„Rozvoj multipartnerských koaličných vernostných programov“
Vývojové podmienky ČR a SR v porovnaní s ostatným svetom
Kde sa nachádzame a kde by sme mohli byť
Prečo koaličné programy a nie radšej vlastné – porovnanie
Skúsenosti z uvádzania prvého koaličného vernostného programu MY BONY na Slovensku
Ako teda ďalej na Česko- slovenskom trhu s lojalitou zákazníkov
Ing. Martin Tax, ředitel společnosti a předseda představenstva, DELTAX Systems a.s.
"Moderní konkurenční zpravodajství jako nezbytný podklad úspěšné strategie"
Základy moderního znalostního managementu
Internet jako nástroj a zbraň
Monitoring trendů trhu
Monitoring konkurence
Monitoring aktivit zákazníků
Ing. Miroslav Sedlák , generální ředitel a člen představenstva , Sodexho Pass ČR a.s.
„Udržení zákazníků“
věrnostní systémy a další způsoby motivace zákazníka k loajalitě - stav, trendy
motivujte 1-2-3 (metoda pro vytvoření, provozování a odměňování v rámci věrnostních systémů a motivačních programů pro vlastní zaměstnance i externí partnery)
příklady konkrétních řešení realizovaných společností SPČR
Společenský večer, golfový turnaj, golf s trenérem ... (v Golf centru ERPET)
Miroslav Cink, Territory Services Leader IBM CR, IBM Česká republika, spol. s r.o.
„CRM systém - kterých chyb se vyvarovat“
péče o zákazníky není o implementaci nejnovějšího CRM systému, nýbrž o jasné firemní strategii, segmentaci zákazníků a firemní kultuře
jak neimplementovat CRM - chyby které již jiní udělali
Petr Vitouch, ředitel, INC consulting spol. s r.o.
„Funky business“
změny ve světě – směry a vize
co skutečně děláme pro klíčové klienty
zaměstnanci - jejich role a význam
Ing.Pavel Strašák, ředitel pro marketing a strategii Dimension, a.s. finanční služby
„Zákazník chce to nejlepší řešení“
Lovíme nové zákazníky
Co potřebuji abych prodal znovu?
Šijeme produkty na míru
Který zákazník je ten pravý? Měření, vyhodnocování.
Miloš Drdla, předseda představenstva , B.I.B.S.,a.s.
"Loajalita účastníků a absolventů vysokoškolských programů v ČR"
|