Jak zvyšovat loajalitu zákazníků

Moevenpick Hotel Prague (golf v ERPET Golf Centru) / 25. 01. 2006 09:00

Program

Pavel Rypáček, majitel, Brand Warriors of BraindLand
„Úvod do problematiky loajality“
  • Role zákazníka v businessu
  • Spokojenost versus loajalita
  • Kdo to vůbec je loajální zákazník? “Druhy“ loajality dle fmcg, durables a subscription services.
  • Opakovaný nákup versus loajalita
  • Ekonomický význam loajality


  • Luděk Drnec, Marketing Manager, DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
    „Segmentace v B2B“
  • model segmentace trhu expresních zásilek používaný v DHL International
  • praktické využití segmentačního modelu (v prodeji, v marketingu, měření a řízení loajality, dopady na řízení společnosti)
  • vývoj po integraci DHL - segmentace na nově definovaném trhu přepravy a logistiky


  • RNDr.Věra Burdová, vedoucí obchodu, Vema, a.s.
    „Zvyšování hodnoty zákazníků“
  • cesty k udržení zákazníků a jejich „vytěžení“
  • spokojenost zákazníků – co ji ovlivňuje
  • rozšiřování služeb – jak zjistit, které služby zákazník chce


  • Ing. Ján Plachý, General Director, Loyalty Partners, s.r.o.
    „Rozvoj multipartnerských koaličných vernostných programov“
  • Vývojové podmienky ČR a SR v porovnaní s ostatným svetom
  • Kde sa nachádzame a kde by sme mohli byť
  • Prečo koaličné programy a nie radšej vlastné – porovnanie
  • Skúsenosti z uvádzania prvého koaličného vernostného programu MY BONY na Slovensku
  • Ako teda ďalej na Česko- slovenskom trhu s lojalitou zákazníkov


  • Ing. Martin Tax, ředitel společnosti a předseda představenstva, DELTAX Systems a.s.
    "Moderní konkurenční zpravodajství jako nezbytný podklad úspěšné strategie"
  • Základy moderního znalostního managementu
  • Internet jako nástroj a zbraň
  • Monitoring trendů trhu
  • Monitoring konkurence
  • Monitoring aktivit zákazníků


  • Ing. Miroslav Sedlák , generální ředitel a člen představenstva , Sodexho Pass ČR a.s.
    „Udržení zákazníků“
  • věrnostní systémy a další způsoby motivace zákazníka k loajalitě - stav, trendy
  • motivujte 1-2-3 (metoda pro vytvoření, provozování a odměňování v rámci věrnostních systémů a motivačních programů pro vlastní zaměstnance i externí partnery)
  • příklady konkrétních řešení realizovaných společností SPČR


  • Společenský večer, golfový turnaj, golf s trenérem ... (v Golf centru ERPET)



    Miroslav Cink, Territory Services Leader IBM CR, IBM Česká republika, spol. s r.o.
    „CRM systém - kterých chyb se vyvarovat“
  • péče o zákazníky není o implementaci nejnovějšího CRM systému, nýbrž o jasné firemní strategii, segmentaci zákazníků a firemní kultuře
  • jak neimplementovat CRM - chyby které již jiní udělali


  • Petr Vitouch, ředitel, INC consulting spol. s r.o.
    „Funky business“
  • změny ve světě – směry a vize
  • co skutečně děláme pro klíčové klienty
  • zaměstnanci - jejich role a význam


  • Ing.Pavel Strašák, ředitel pro marketing a strategii Dimension, a.s. finanční služby
    „Zákazník chce to nejlepší řešení“
  • Lovíme nové zákazníky
  • Co potřebuji abych prodal znovu?
  • Šijeme produkty na míru
  • Který zákazník je ten pravý? Měření, vyhodnocování.


  • Miloš Drdla, předseda představenstva , B.I.B.S.,a.s.
    "Loajalita účastníků a absolventů vysokoškolských programů v ČR"

     (c) 2003 mosty.info – všechna práva vyhrazena
     designed by cekit.cz