Jak zvyšovat loajalitu zákazníků

Moevenpick Hotel Prague (golf v ERPET Golf Centru) / 25. 01. 2006 09:00

Přednášející

  • Ing. Martin Tax
    předseda představenstva a generální ředitel, DELTAX Systems a.s.
  • Ing. Ján Plachý
    General Director, Loyalty Partners, s.r.o.
  • Luděk Drnec
    Marketing Manager, DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
  • RNDr.Věra Burdová
    vedoucí obchodu, Vema, a.s.
  • Ing. Petr Vitouch
    jednatel, INC consulting spol. s r.o.
  • Pavel Rypáček
    majitel, Brand Warriors of BraindLand
  • Ing. Pavel Strašák
    Ředitel pro marketing a strategii koncernu , Dimension, a.s.
  • Miloš Drdla
    předseda představenstva , B.I.B.S.,a.s.
  • Miroslav Cink
    Territory Services Leader IBM CR, IBM Česká republika, spol. s r.o.
  • Ing. Miroslav Sedlák
    generální ředitel a člen představenstva Sodexho Pass ČR a.s.


  • Ing. Luděk Drnec xxxxx Foto zde
    Luděk Drnec dnes zastává funkci Marketing Manager ve společnosti DHL Expres (Czech Republic) s.r.o.. V této společnosti pracuje od roku 1994. Prošel postupně celou řadou funkcí a zodpovědností jako např. Sales Development Manager, Business Development Manager nebo Commercial Manager. Před rokem 1994 pracoval pro společnosti CHEPHA spol. s r.o., IMPECO PRAHA s.r.o., ŠKODA MACHINE TOOL s.r.o. Inženýrský titul získal na Vysoké škole strojní a elektrotechnické v Plzni.

    Ing. Marin Tax xxxxx Foto zde
    Ředitel společnosti a předseda představenstva DELTAX Systems a.s., jednatel společnosti Internet Information Services s.r.o. V oboru IT pracuje od roku 1990, původně jako výzkumný pracovník, od roku 1992 spoluzakladatel a ředitel společnosti DELTAX Systems, předního českého poskytovatele komplexních služeb a řešení na klíč v oblasti aplikace informačních technologií a metodologií. Od roku 1996 se konzultačně věnuje oblasti budování strategií (Balanced Scorecard), oblasti outsourcingu a využití internetu pro podporu podniků a podnikání. Pod jeho vedením získala v roce 2003 společnost DELTAX Systems certifikaci ISO 9001:2000 a umístila se v TOP 10 Systémových integrátorů. V roce 2004 byla opět vyhodnocena mezi TOP 100 ICT společnostmi a prošla úspěšně auditem ISO 9001. Ekonomickým růstem společnosti se podařilo upevnit pozici na trhu a zvýšit atraktivnost DELTAX Systems pro zákazníky.

    Dr.Eduard Bláha xxxxx Foto zde
    Pětatřicetiletý lékař řídí čtvrtou největší lázeňskou společnost v republice, Léčebné lázně Jáchymov ,od roku 2002, kdy jej angažoval majoritní akcionář jáchymovských lázní finanční skupina Penta. Společnost zdvojnásobila zisk, výrazně investuje a mění podstatně tvář Jáchymova. Téměř polovinu lázeňských hostů dnes tvoří cizinci a většina z nich se do lázní opakovaně vrací.
    První pracovní zkušenosti sbíral Eduard Bláha ještě za studií jako obchodní zástupce české pobočky jednoho z nejvýznamnějších světových distributorů léků společnosti GEHE. Později se přes nejrůznější obchodní i provozní pozice vypracoval na generálního ředitele společnosti. V té době společnost zaměstnávala v pobočkách v Praze, stravě a Brně zhruba 250 lidí a realizovala obrat větší než 4 miliardy korun. Svou osmiletou kariéru ve společnosti GEHE dnes považuje za učňovská léta, během nichž se od svého prvního šéfa naučil manažerskou latinu .
    V roce 2001 přijal nabídku Slovakofarmy restrukturalizovat a před plánovanou fůzí s Léčivy prodat její zadluženou dceřinnou distribuční společnost ZP-Medica v Prostějově. Cílem bylo nastavit moderní systém řízení a provozní standardy světových distribucí a najít vlastníka, který zachová hlavní činnost.Záchranu větší části konkurzem ohrožených pracovních míst považuje Dr. Bláha za svůj dosavadní největší pracovní úspěch.

    Dipl. Ing. Ján Plachý xxxxx Foto zde
    Ján Plachý je v současné době generálním ředitelem společnosti Loyalty Partners, s.r.o. na Slovensku. Vystudoval ekonomickou universitu v Bratislavě a následně absolvoval několik stáží v Holansku, USA, Španělsku a Japonsku. V roce 1990 založil společnost Pecom, která se specializovala na dovoz potravin na Slovensko. V roce 1993 vstoupil do firmy holanský kapitál a byla založena společnost Maxa. Za tři roky společnost vybudovala šest cash and carry prodejen na Slovensku s obratem více než 1 miliardy korun. V letech 1999 až 2001 byl ředitelem marketingu a obchodu v společnosti EuroTel Bratislava.

    Ing. Pavel Strašák xxxxx Foto zde
    Pavel Strašák vystudoval Provozně ekonomická fakulta VŠZ (MZLU) v Brně. Svoji pracovní kariéru zahájil prací v nově vznikajících menších bankách (COOP Banka, Kreditní banka, Zemská banka). Je absolventem řady tuzemských kurzů v oblasti financování a zaset managementu a rovněž účastníkem odborných stáží v SRN a Lucembursku. Od roku 1994 pracuje pro koncern Dimension, a.s., finanční služby, kde od roku 1997 zastává funkci Ředitele pro marketing a strategii koncernu. Jako člen vrcholového vedení této české nebankovní finanční skupiny je jedním z realizátorů internetových, marketingových a zákaznických strategií a jedním ze strůjců obchodních úspěchů společností D.S. Leasing a D.S. Factoring.
    Pan Strašák spolupracuje s ekonomickými periodiky – Ekonom, Banky & Finance, EURO a vystupuje na odborných seminářích a konferencích.

    RNDr. Věra Burdová xxxxx Foto zde
    Věra Burdová vystudovala odbornou matematiku na přírodovědecké fakultě UJEP v Brně, kde také získala doktorát z teoretické kybernetiky, matematické informatiky a teorie systémů. Pracovala v Závodech silnoproudé elektrotechniky, nejprve na závodě a následně na generálním ředitelství této organizace v Praze. V r.1991 nastoupila do společnosti VEMA Počítače a projektování, s. r. o. v Brně. V současné době zastává pozici vedoucí obchodu v dnes již transformované společnosti Vema, a. s., která patří k předním dodavatelům informačních systémů v oblasti lidských zdrojů.

    Pavel Rypáček xxxxx Foto zde
    Absolvent Vysoké školy ekonomické v Praze. Na počátku 90. let absolvoval stáž v Itálii, také týmově spolupracoval s University of Minnesota. V letech 1998 – 2000 byl studentem doktorandského studia při VŠE. Na různých marketingových pozicích pracoval ve společnostech Lybar, Coty a Jitona. Od roku 2002 se věnuje konzultantské činnosti v oboru strategic brand management. Publikuje na serveru Marketingové noviny.

    Ing. Miloš Drdla, Dr., MBA
    Miloš Drdla v současnosti působí jako předseda představenstva společnosti B.I.B.S.a,.s. a zároveň jako ředitel pro obchod a marketing. V letech 1996 až 2002 pracoval na FP VUT v Brně v pozici proděkana pro zahraniční záležitosti. V této souvislosti se podílel na organizaci několika desítek mezinárodních projektů v roli koordinátora (Tempus, Phare, Leonardo, Socrates). Od roku 1993 působí jako nezávislý konzultant v oboru strategického řízení a managementu. Svá vysokoškolská studia ukončil v roce 1990 na Fakultě strojního inženýrství VUT v Brně. Následovalo studium mezinárodního manažerského programu na britské the Nottingham Trent University, zakončené udělením diplomu MBA v roce 1994. Doktorandské studium na FP VUT v Brně v oboru Ekonomika a řízení průmyslu úspěšně zakončil v roce 1997 udělením doktorského diplomu. V posledních 10 letech absolvoval více jak 70 studijních pobytů a stáží na významných universitách a v nadnárodních korporacích v mnoha zemích (Velká Británie, Itálie, Německo, Španělsko, Řecko, USA, Kanada, Polsko, Rusko a další). Dosud publikoval asi 30 prací, článků v odborných a vědeckých časopisech, příspěvků na vědeckých konferencích a seminářích. Je autorem více jak 20 vysokoškolských skript a spoluautorem 5 monografií. Udržuje velmi intenzívní kontakty s podnikovou praxí. Od roku 1992 působí jako vysokoškolský učitel (Management, Bankovnictví). Od roku 1994 jako lektor a koordinátor manažerských programů, především pak MBA (Strategické řízení a řízení změn, management, bankovnictví). Má bohaté zkušenosti s lektorskou a konzultační činností jak v domácích podmínkách, tak i v zahraničí.. Aktivně ovládá ruštinu, angličtinu a italštinu.

    Ing. Miroslav Sedlák xxxxx Foto zde
    Generální ředitel a člen představenstva společnosti Sodexho Pass Česká Republika a.s. V letech 1991 až 1999 působil v různých obchodních pozicích společnosti Coca-Cola v ČR a na Slovensku.
    V mezinárodní společnosti zabývající se poskytováním zaměstnaneckých benefitů formou poukázek pracuje od r. 1999. Zpočátku zastával pozici obchodního ředitele, od r. 2000 působí na pozici generálního ředitele pro Českou republiku a Slovensko. Společnost Sodexho Pass, jejíž roční obrat přesahuje 6 miliard korun, je nejen leaderem trhu, ale i průkopníkem při zavádění inovativních řešení v oblasti služeb podnikům.

     (c) 2003 mosty.info – všechna práva vyhrazena
     designed by cekit.cz